onsdag, februari 06, 2008

Framåt attack!


Jag har äntligen bytt msn-klient. Efter flera års morrande över microsofts mac-version har jag nu äntligen slagit slag i saken. Adium heter den lilla godbiten och jag är redan förälskad. Hur mycket bättre som helst. Även bättre än pc-varianten av msn.
Ibland blir man förbannad på sig själv att man skjuter upp saker. Det var ungefär lika svårt att skaffa ny klient som att tända en lampa. För att inte tala om hur upplyst man nu känner sig. Microsoft is going down baby. I alla fall på min dator. Jag använder ju inte ens word. Dock måste jag spara som word-format eftersom alldeles för många använder skiten.

Kolla på bilden. Ett konversationsfönster med flikar för varje enskild konversation. Snyggare gränssnitt och andra bra funktioner. Jag älskar det. Ska testköra filöverföringen också en dag för det var mac-versionens största tillkortakommande.

Inga kommentarer: