onsdag, april 23, 2008

Jag ger upp...

Efter en kväll av vårpysslande och iordningsställande på balkongen, telefondejt med Lina och en lite nap så tänkte jag titta på fotboll. Har laddat för matchen Barça-Man. united. Börjar sjukt spännande, en rolig match. Dock är Barça sega på avsluten och det där ni vet som kallas mål. Bollinnehavet är det inget fel på.
Jaja, hur som helst. Efter första halvlek gick jag för att borsta tänderna. Helt plötsligt försvinner i-pausen-analysen och tv:n blir bara färgglad. Cerise, illgrönt, svart och vitt i ränder. Det blev något fel. Är det com hem månne? Inte vet jag, det står inget om det på hemsidan. Jag ger upp, jag är för trött för att sitta och vänta på en sändning som kanske spottar upp sig.

Innan jag ska sova ska jag ringa och få lite kärlek via telefon och jag ska lyssna på Waiting counting (är helt fast i den låten...).


Känns det som livet pissar en i ansiktet så kan det bara bli bättre. Godnatt gumman!

Inga kommentarer: