tisdag, april 01, 2008

Klockan 20.03



Det är så här ljust i skrivande stund. Idag var det vårigt. Jag gjorde cykelpremiär. Och de där berömda vårkänslorna är riktigt påtagliga. Jag gillar det här.


Jag har gjort en spellista. Inget konstigt med det. Men en spellista med enbart låtar som får något att krama hjärtat lite. I mig gömmer det sig en blödig rockballadchic. Lite piano, lite gitarrsolon, någon som sjunger om längtan, kärlek, olycklig kärlek på ett sådant där rockballadklyschigt sätt. Icke att förglömma att det ska vara ett bombastiskt crescendo. 

3 kommentarer:

Lina the Great sa...

Åh baby jag saknar dig, trots din fabulesse för bombastiska crescendon!

Sannan sa...

jag vet, jag är en lite töntig hårdrockare ibland men jag är stolt ändå.

Saknar dig med!

Anonym sa...

Du ska få en riktig blandskiva av mig du ;)