onsdag, maj 21, 2008

Yoga is the shit

Och aj vad ont jag kommer ha imorgon. Jag har i alla fall hittat min ultimata träningsform. Poweryoga eller Bikram. Sheisse vad nice men jag är helt darrig nu efter 90 minuter bikram. Dusch, telefondejt och sen sova. Festligt värre. Sa jag att yogan hölls på bredaste amerikanska engelskan? Jag fick faktiskt höra great några gånger, kanske var det nybörjarpepp men det hjälpte. Matthew, som han hette, var superbra.

Nästa vecka på träningsschemat innan jag åker till Uppsala och Sthlm på tisdag, hinns bara med ett yogapass, hade velat gå på afrodansen men får skippa det den veckan. Jag ska bli enveckassambo och vara en god hemmafru då jag säkerligen kommer "hem" tidigare. Toppenvecka då för övrigt; CS3 flash-utbildning med actionscript och hela skiten, uppleva mellansvensk vår och så massor av kärlek. Toppa det om du kan!

Just ja, den obligatoriska kvällsrapporteringen förutom yogan. Jag har ätit blodpudding (bra fattigmanskäk), jag har gjort matlåda av redan nämnda rätt, jag har varit ute hela dagen i stort sett. Jag har frusit och jag har promenerat och jag har ätit halvdan kycklingsallad med pasta. Se vilken spännande tillvaro. Nu ska jag i alla fall duscha och fortsätta lyssna på soundtracket till Amélie.

... so long.

Inga kommentarer: