onsdag, juni 04, 2008

Kvällens inlyssning:

Moonspell- Night eternal, senast jag hörde något av portugiserna var i gymnasiet. Gillade det inte då. Av vilken anledning kommer jag icke ihåg. Ikväll ska jag ge Fernando och hans polare chansen. Killen är ju feminist för fan.

Hans kollegor i finska Impaled Nazarene uttalade sig så här:
- Jag hatar band som Moonspell eftersom de ger blommor till jäntor, vi i Impaled Nazarene knullar brudar i rumpan istället.
Då sa Fernando till Close up:
- Jag känner inga kvinnor som vill bli behandlade så och jag vill inte känna några heller.

Han säger också att han bejakar sin tjusning för det kvinnliga och att Impaled Nazarenes nedvärdering är helt meningslös. "En man blir inte manligare av att kväsa kvinnor, snarare tvärtom. Förnedrar man dem borde man inte få ligga alls."
Klok man. Han är en lång hårdrockare med buskiga ögonbryn. Tänk vad man luras av det yttre. Bara att han är så bra i sitt förhållningssätt så vill jag nästan tycka om Moonspell. Återkommer med utvärdering.

Inga kommentarer: