måndag, juni 02, 2008

Pro memoria

Är tillbaka på jobbet. Har varit borta nästan en vecka så nu längtar jag tills jag får kliva över min egen tröskel här hemma.

Veckans höjdpunkter och annat löst:
- Lisa kommer på torsdag. Längtar!
- Alla betygen är satta och betygskataloger påskrivna och inlämnade. Yes!
- Imorgon picknick med min klass.
- Möte om nästa års tjänstefördelning. Jag kommer säkerligen ha massor av Multimedia i och med spelprogrammeringen som startar. Jag kommer också får ha Grafisk kommunikation A & B och Mediekommunikation A. Perfekt! Jag känner mig peppad för Multimedian för en gångs skull. Synd bara att Adobes trial-nedladdning för tillfället är nere. Jag måste få fortsätta öva Flash!
- Min baby är på Sweden Rock från och med onsdag, vi ses inte men vi får det roligt på varsitt håll så det kan jag leva med.
- Det är 25 dagar kvar till sommarens grymmaste festival. Lika långt är det tills jag befinner mig på underbara västkusten och får lämna kalla Sundsvall för ett tag.
- Det är sjukt lite kvar av läsåret nu.

Något inlägg med mer djuplodande funderingar får ni inte.

Inga kommentarer: