torsdag, juli 24, 2008

Sova är världens bästa grej

När du är riktigt trött och helt bakom flötet av den orsaken då finns det fanimej inget, absolut inget som slår sömn. Inte direkt någon newsflash på denna men när du kryper ner under täcket så är det bland det bästa du kan syssla med. Igår somnade jag hungrig men det gjorde mig inget för jag somnade så snabbt. Vaknade pigg och glad vid halv nio, det var min sovmorgon. Jag har blivit äldre och min massiva sjusovarperiod verkar vara ett minne blott. In special occasions sover jag länge men det händer inte ofta.

Jag sitter här och lyssnar på Type O Negative och är nästan på väg till frukosten som jag ska duka fram. Är fortfarande sjukligt hungrig och önskar att jag hade ägg. Får nöja mig med det supervita brödet och pålägget. Juicen icke att förglömma. Blir gott det med.

Har lagt in alla räkningar och kan kallt konstatera att augusti blir en riktig semesterbakfylla. Statoilräkningen har aldrig någonsin på fyra år tangerat 3000-kronorssträcket. Men men, det löser sig. Månaden blir okej ändå. Längtar som attan tills min bil blir såld. Den ligger ute på både blocket och lokus nu. Bra skit det.

Inga kommentarer: