fredag, september 26, 2008

Hepp hepp


Min freeride-blogg går bara att kommentera om man är medlem där. Jag skriver väl här också så ni som klagat får kommentera. Alla glada? :D

Dagens inlägg i alla fall, direkt kopierat därifrån:

Idag fick jag lön. det första jag gjorde var att gå ner till Moyo som haft den goda smaken att flytta in i samma hus som jobbet. Tänkte köpa Sessions-understället men ångrade mig på grund av dess tunnhet. Dessutom kom jag på att en sådan sak som underställ är perfekt att önska sig i julklapp.

Istället kom jag ut med en tröja och ett bälte från Volcom. Senare under dagen gick dessutom min strumpbyxor sönder så jag sprang ut på stan igen och handlade tre fina strumpbyxor, fina tjocka i bomull och ull. Hittade och tre par trosor som gör sig bra på bild och på mig. Jag tycker jag lyckades rätt bra med shoppingen idag men nu är det slut sånär på att jag ska köpa två långärmade toppar a´98 kronor på HM. Där jag dessutom har ännu en premiecheck. Resten som jag inte behöver åker in på det alpina kontot. Det är en dyr säsong, en dyr sport. Men vad gör det när det ger mig fullständig livsglädje?

Jag har dessutom festat på en Guiness ikväll. Den ölen är guds gåva till mänskligheten. Imorgon blir det mer än en öl, min mission är helt enkelt att supa (gillar det ordet även om jag inte helt bokstavligen ska supa). Det blir ett debutbesök på Aveny. Har hört både bu och bä om stället.

Nu; skidfilm, mysbralla och te. Jag ser fram mot nya Free radicals by the way och snart får nya Åka skidor dimpa ner i brevlådan tycker jag.

Ps. det blev Heroes iställe för skidfilm.

1 kommentar:

Monica sa...

Vad snällt av dig att ge chansen till kommentarer! Se till att ha en kul kväll, håll dig till bara öl, så kanske morgondagen blir lite trevlig också ;) Puss