måndag, oktober 27, 2008

Jag lärde mig något nytt idag

Under en tid har jag haft väldigt ont i ena hälen. Idag lärde jag mig att det kunde vara hälsporre. Det gör ont kan jag lova och nu blir det till att köpa hälinlägg. Känns inte det lite pensionär? Fast några skor med bra utformning för foten är pjäxor. kanske ska köra på det?

Så går det när man går och står mycket på jobbet och tycker för mycket om converse. Tji fick man för det.

Jag lärde mig också att det inte altid är en själv som får mentala snedkopplingar. Igår hade jag nog världens jobigaste argumentation via sms trots idogt försök att avsluta och ta det på annat sätt. hela grejen var irriterande som fan och handlade till syvende och sist om att jag bara sa nej helt enkelt. En del kan uppenbarligen inte ta ett nej.

Men nejet var för en bra sak. Väldigt bra sak.

1 kommentar:

Åsa sa...

Åh nej, inte kan det väl bero på Converse - jag går ju i det hela tiden...