måndag, oktober 13, 2008

Orka

Okej jag orkar inte komma med någon jävla utläggning. Men sur är jag likt förbannat.

Om någon bara kan slå denne i huvudet, slå en annan i huvudet för smaklösa jävla skämt och slå ytterligare en för att den bara är.

Sen vill jag pussa på några stycken som bara är underbara och som kan stava till genus, skickar fina saker eller bara är. Inget politiskt, bara kärlek. Jag har tre kommande veckor fyllda av kärlek och besök. Fuck machosvin säger vi då.

Nu ska jag äta mackor med stekt ägg, dricka te och titta på tv.

I'll be your ether you'll breathe me in.

1 kommentar:

Joan Palomino sa...

ehhh, ahhhhh....interesting your blog....but i don´t understand your language....i think you have good posting...so if you can write in english or spanish...it will be great.
see you.