torsdag, november 27, 2008

Alltså...

Min nya hangup är Volbeat. Volbeat Volbeat Volbeat. Sångaren Michael som sagt, jag smälter och rinner genom parketten på stört. Vill jag se dessa live? Ja, mer än vad jag ville i våras, mer än jag ville i somras. Nya skivan som jag sågade först är nu stadigt spelad. Om jag skulle se dem skulle jag nästan överväga det gamla partytricket att skrika som besatt längst fram och smita backstage och tindra med mina blå. Dricka danskt öl och bli full. Säga ogenomtänkta saker. Men hey, det är Volbeat. Och ja, jag menar inte allvar. Även om han skulle vara värd ett hångel. Även om han ger mig munsår.



Andra som kvalar in på listan:
- Danko Jones, inte snygg egentligen men kolla hans blick. Den bara skriker ut sexighet. Bästa med hela Danko är att han bemödar sig att komma till Sundsvall ända från Kanada-landet.
- Nikki Sixx, visst han är skitäcklig egentligen med tanke på antalet silar han fixat, brudar han satt på och annat unket som inte förknippas med sexighet. Men, soundtracket till boken hans är så sjukt jävla bra att han är förlåten. Inte samma grej som de två övriga herrarna som bara utstrålar ren och skär råhet, Nikki utstrålar en vrickad sårbarhet istället.

Inga kommentarer: