fredag, mars 04, 2011

Nu förstod jag plötsligt...

.. varför det är lättare att svara kommentarer i ett inlägg istället för på själva kommentaren, skribenten av densamma kanske faktiskt inte minns var man skrev det hela. Hur som, här kommer ett svar till Vickie angående häftpistol:

Jag har haft en superbra häftpistol i finaste metall, istället för Rustas motsvarighet; finaste Kinaplast. Dock lånade jag ut den på mitt gamla jobb och sedan dess har den varit borta. Ska det inte vara så att man råkat få med sig saker från jobbet? Det är väl inte jobbet som ska låna saker på obestämd tid av en? Och det där med kvalitetsverktyg i karlns verktygslåda, där tror jag att jag går bet för vi har ungefär lika sunkigt utbud av verktyg båda två ;)

På tal om kommentarer, eftersom jag numera utannonserar nya inlägg på Facebook har kommentarer dykt upp där istället för här. Lite fascinerande. Jag är inte den som jagar läsare och besökare men måste erkänna att det är lite kul att se att det är ganska många som läser min blogg.

Inga kommentarer: