måndag, oktober 03, 2011

Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv

Finner någon detta intressant stämmer rubriken. Om inte annat är det bara fakta. All kunskap är bra kunskap eller hur var det?
  1. Jag ville bli konstnär som liten.
  2. Mitt betygssnitt från gymnasiet är 18, 5. 
  3. Jag hejar på Barçelona i fotboll även om jag är dålig på att följa laget ifråga.
  4. Jag har varit med om två bilolyckor. Vissa kanske skulle hävda att jag har tveksam lämplighet som förare men jag måste försvara mig. Det var båda olyckor i sin rätta bemärkelse. Orsakade av yttre faktorer.
  5. Mina öron är väldigt små.
  6. Har haft sömnsvårigheter efter att ha sett Mars attacks. 
  7. Mustonen i Kent har vomerat i mitt badkar.
  8. Samma band hade en tältturné och jag stod på gästlistan. Hade dock inget med mitt badkar att göra.
  9. Ett tag samlade jag på frimärken, men det blev aldrig någon intressant samling då jag bara tog frimärken från nya brev.
  10. Jag har kramat Musse Pigg.
  11. Har varit spelkrönikör på Eskilstuna-Kuriren med egen bildbyline och allt.
  12. Ett tag var jag helt övertygad om att min framtida bröllopsklänning skulle vara snarlik Lulus i Final Fantasy X.
  13. Var en jävligt trulig tonåring.
  14. Därför skulle jag vara lite svår i gymnasiet och gick därmed med svarta Underground-kängor, lilarandiga knästrumpor och ständigt färgade håret svart.
  15. Ville fram tills för knappt två år sedan absolut inte ha barn.
  16. Nu är Astrid det bästa som hänt mig.
  17. Jag har recenserat hårdrock på Werock, en webzine.
  18. Alla mina fyra tatueringar betyder något även om den fjärdes betydelse är lite krystad.
  19. Solen på höften är för att jag alltid ritade denna typ av sol förut. 
  20. Mina körsbärsblommor på höger underarm är av samma orsak samt min kärlek till dessa blommor. Även det att jag är fascinerad av den japanska kulturen spelar in.
  21. Tre stjärnor symboliserar mina tre syskon och en döskalle i en stjärna står för alla nära och kära som finns i himlen. Denna vill jag dock mjuka till nu då jag är mer fylld av kärlek nu än då.
  22. Nacktatueringen är en cover up, ursprungligen blev det en misslyckad sak som jag sedan målade över med något mer romantiskt.
  23. Idag vill jag inte göra fler tatueringar, men gärna fixa till döskallen i stjärnan.
  24. Jag har jobbat på Rabén & Sjögren, världens roligaste jobb!
  25. Jag flyttade till Sundsvall en månad efter att jag bestämt mig. 
  26. Är allergisk mot pollen och hund.
  27. Jag har bevittnat en riktig obduktion. 
  28. Har haft musikerdrömmar och försökte med bas men insåg att jag saknade talang.
  29. Svarar högt på frågorna när det är frågesportprogram på tv.
  30. Lyckades få ur mig alla dessa saker.

Inga kommentarer: